Solen skiner så fint :-)

Idag har jag ont vill jag lova :-) så härligt det e med smärta.... Tänkte att jag skulle baka o se om den försvinner haha, lr i alla fall få mina tankar på något annat för en stund..
Har gnällt på försäkringskassan idag, vill ha mina vård av sjukt barn papper så att jag inte går miste om allt för mycket pengar denna månad, men men.... Har jag inte fått pappren senast fredag så skulle vi pratas igen...
         O så kom pappren om havandeskapspenning idag, vet bara inte hur jag ska lägga fram det till min chef.. Jag vet inte hur jag ska säga lr vad..
Men men, hon får väl välja det lr sjukskrivning för med den här smärtan orkar jag faktiskt inte jobba länge till....

För övrigt sitter jag o tänker på ett kompispar som e iväg på sitt ultraljud idag :-) så mysigt... Jag vill oxå åka på ett sånt :-)

Idag blir Jonas kompis Léon 5 år :-) tänk så fort tiden gått....
O på tal om Jonas, nu har det gått ca 2 veckor sen han slutade med natt-blöja o han e helt torr :-) det e så kul o man ser på Jonas hur stolt han e när jag pratar om det.. Jag hade faktiskt trott att han skulle ha blöja långt in på hösten minst... Men det e kul i alla fall, han känns ännu större helt plötsligt :-)

Börjar änna sakna mina killar lite när jag sitter här o skriver, härligt att dem snart kommer hem så jag kan umgås med dem lite...
Nu ska jag börja baka. Tjing..!


Kommentarer
pernilla

hej hej tjejen..

har lagt savannah nu och ska sätta mig med lite skola så trött. helt slut o så ringde jobbet så nu blir det jobb i helegne igen men sedan ska jag nogsäga nej för jag orkar inte med skola och jobb samtidigt längre. hinner inte med. hur e allt med dig då? smärtan är inte skön förstår jg ? ledsen för din skull, får ses snart. typ om nåra v efter 29 mars efter tentorna =).. var ju på UL idag, och vi hade nog fel, fö vi får no en kille denna gång, syntes så himla tydigt på UL och kortet. Men så kul att få en av varje. Men vi är glada vilket som, annars såg allt kanon ut, började ju känna sparkar för någon v sedan, och blev tillbaka flyttad 2 dagar så nu får vi beibsen ca 2 dagar tidigare än vi trodde, skönt.. vi får höras.. kram

2009-03-18 @ 19:50:51
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0