Studiedag idag :-)

Så idag e jag ledig men det hade jag varit oavsett, Jonas e ju inte riktigt pigg för dagis än.. Men Martin e iväg o jobbar :-)

Ja, mina fina killar, lycklig jag e som får ha dem :-)
Jag e inte världens roligaste för tillfället men ändå e dem så snälla... Jag har gjort en tvärvändning, från att ha varit ljus som dagen till mörk som natten hahaha, stackars mina killar...
Hoppas jag inte får igen sen hahaha...

Nu ska jag strax ta en dusch, sen ska jag o Jonas äta lunch o kanske gå ut en sväng... Han vill så gärna ut i friska luften lite..
Kan inte riktigt smälta att jag har så fina killar här hemma... Älskar dem mest... :-)


Kommentarer
Michaela

Ja vissa har det bra :-)

Jag har en underbar liten tjej iallafall och ja en väldigt speciel person ;-)

2009-03-02 @ 12:17:51
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0