Trött idag....

Idag sov jag till 10 o har varit ganska seg sen dess, blev sent igår.. Efter att alla gäster gått så fastnade jag o Martin vid teven ett tag, först Wallander o sen American History X (vi såg dock inte hela den andra filmen)
        För övrigt hade jag jätte skoj när allt folk var här, så fick vi en inflyttningspresent av dem oxå, en jätte fin blomma o så ett sällskapsspel som vi ska ta oss an någon dag :-)

O nu gick Martin iväg, han ska spela en träningsmatch som jag, Jonas, Erik o Calle ska åka o titta på, blir nog kul.. Vi får hoppas att vädret håller i sig bara, för än så länge e det fint ute :-)

Annars e det en väldigt lugn o fin dag o vi ska nog bara ta det lugnt.. Måste vila ut ordentligt om jag ska orka jobba hela veckan nu, blir ju så trött efter ett par dagar o så får jag så ont av foglossning med.... När jag bara tar det lugnt o inte gör så mycket så kan det faktiskt gå en hel dag utan att jag har ont.. Man får njuta av dem dagarna helt enkelt..
Men nu e det bara 3 veckor kvar, sen e det påsklov o då tänker jag ta semester o då e jag ledig i 11 dagar, ska bli jätte skönt...

Nä, nu ska jag ta tag i mig själv igen, ses....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0