Två nätter i rad nu :-)

Jajamensan, två nätter i rad har min Jonas sovit utan blöja o inte kissat i sängen.. :-) Så glad jag e, detta har inte inträffat förut hihi... Min duktiga kille...!

Idag mår jag lite illa, inge kul alls att börja morgonen så men men vad kan man göra åt saken..?
Idag om ca 1 timme så ska jag, Jonas o Erik åka o titta på Martin när han spelar en träningsmatch, blir skönt att komma iväg lite :-)

Nä, nu ska jag återgå till mitt, var bara tvungen att berätta att min kille e så duktig :-)
Krams


Kommentarer
carita

duktig kille du har

mormor är stolt

2009-03-07 @ 16:52:24
angelica

ååå vad duktig jonas är!!!

2009-03-07 @ 19:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0