Äntligen fredag :-)

Vi började dagen med ett besök på Antenatal, det var spännande :-) Fick ligga med CTG-kurvan ett tag, var mysigt. E så mysigt o höra bebisens hjärtljud :-)
Sen var det dags för en undersökning, som verkligen fått igång mig haha.. Har haft riktigt ont överallt idag, vet inte riktigt vad läkaren undersökte egentligen, har haft ont i precis hela kroppen hahaha..

Så fick vi även en tid i nästa vecka som vi ska in, blir spännande... Får se vad som händer då :-)

O så har det varit marknad här i Skara idag, så där har jag o Jenny strosat halva dagen, vi hämtade Jonas på dagis vid ca 13-tiden så att han oxå fick vara med på stan lite..
Han köpte sig en jätte fin gul keps o en sån där annan huvudbonad som man knyter bak i nacken, han ser riktigt cool ut nu :-)
Vi var även på Rocco o åt lite mat med Jenny o hennes kille Offe, mycket trevligt.

Nu gör vi så lite som möjligt, måste vila mina fötter, dem e alldeles svullna o ömma efter den här dagen..
Har köpt en ny film "Allt flyter" den ska jag nog titta på ikväll..
Nu e det dags för ett gammalt avsnitt av Beverly hills o så ska jag nog lägga mig en stund, blir härligt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0