Blev visst mycket fika idag :-)

Dagen började väldigt segt, jag var ju inte blixten direkt.. Gick till apoteket o köpte nässpray (jag e helt klart beroende haha) o sen gick jag hem o åt lunch..
Efter det så hämtade jag Jonas på dagis o när vi kom hem så gick han direkt in till grannen eftersom hans kompis Elise var där. Då gick jag till Nockes o fikade med min vän Ulrica som fyller år idag, det var himla trevligt...
Sen var det dags att gå hem o börja med maten, o efter maten var avklarad så åkte Martin till fotbollsträningen, då kom David o Isabelle hit på lite fika, det var gott...
Så lekte Jonas o Isabelle en liten stund o när dem sen åkte hem så gick Jonas in till grannen en stund igen..
O nu har jag precis nattat Jonas :-) Stackarn ramlade in i en byrå inne hos grannen o slog i kinden, han e både röd, lila o blå där nu :-(
Hoppas att det lägger sig lite till i morgon... O på tal om i morgon, då kommer det hit några målare så vi måste ta bort allt från fönstren o lämna en fri yta på ca 2 meter i alla rum... Hm, orka!!

Men men, i morgon e det tisdag o jag har ingen aning om vad jag ska göra då... Jag hoppas på fint väder i alla fall, då kanske jag blir sugen på en promenad....

Nu ska jag lägga mig i soffan o titta lite på teve o njuta av den förbaskade halsbrännan... Men hellre halsbränna än illamående i alla fall..
Längtar till fredag då Martin har match igen :-) älskar att gå på hans matcher....
Ska fråga min älskling om lite massage i kväll, gör så ont i ryggen o det e sååå skönt när han trycker lite....

Så måste jag berätta om våran bil, den e bucklig... I fredags när Martin o hans vän Thomas skulle på Larz-Kristerz o Scotts i Vara så krockade en mopedist med dem... Inge kul, som tur var så gick det bra för alla inblandade... Mopedisten fick lite ont men det kunde ha gått mycket värre..
Men jag tycker att det e himla trist med bilen, våran fina bil :-( Men försäkringen täcker förmodligen skadorna o det var ju inte Martins fel, så det ska nog ordnas på bästa sätt...

Nu ska jag återgå till teven o vänta in Martin, vi har ju lite att ordna innan läggdags.. Alla gardiner ska ner o vissa möbler flyttas...
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0