En bebis e född :-)

Ja, mina vänner Susanne o Jörgen fick en liten Hampus i söndags, han vägde 3880g o var 50 cm lång :-) sååå roligt... Tyvärr var det en ganska dramatisk förlossning men nu mår alla bra.. E så glad för deras skull, längtar tills jag får se det lilla knytet :-)
Jag vill se vem han e lik :-)

O snart e det dags för ännu en fotbollsmatch :-) ska bli kul.. Hoppas att killarna vinner idag o att Martin inte tar med något gult kort hem :-)
Lite trist med regn dock men det e ju tur att det finns regnkläder.. Blir nog lite mysigt där i regnet :-)

O så e Jonas ledig från dagis i morgon o på fredag, undrar vad vi ska hitta på för kul då?? Vi ska leka med David o Isabelle på fm i alla fall, så får vi se vad em har att erbjuda...

Nu ska jag ringa till Jeannette, vi ska åka med henne till matchen sen..
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0