En dålig dag idag..

Ja, idag mår jag inge bra o det blir inte bättre av att jag inte kan somna om heller.. Skulle behöva sova ett litet tag till egentligen.
Igår började jag dagen med en fika på Nockes med Jeannette, mycket trevligt, sen gick vi en liten runda i stan o pratade lite, sen gick jag hem o åt lunch. Tyvärr hamnade jag i soffan efteråt o måddde halvtaskigt.

Efter att jag hämtat Jonas på dagis framåt e.m så handlade vi lite för Jonas o Martin skulle baka sockerkaka (vilket dem oxå gjorde) Sen åt vi lite kvällsmat innan jag blev hämtad av Lollo på mitt jobb, vi skulle iväg på en avslutningsfest med Valleskolan :-) Blev en väldigt trevlig kväll med mycket skratt :-) så härligt.
           Det värsta av allt var när jag skulle bli avtackad hahaha, jag blev knallröd i ansiktet o klev fram där inför alla på Valleskolan, rektorn tackade mig för min tid på Valleskolan o hoppades att jag snart skulle få må bättre o att jag förhoppningsvis inte ska behöva gå igenom detta igen.. O så fick jag en väldigt fin blomma :-)
Känns skumt att bli avtackad så fint när jag knappt har jobbat något det senaste, men samtidigt väldigt kul att dem i alla fall har märkt mig hahahaha..
Blev en sen kväll o jag var nog inte hemma förrän vid 23, jag stöp i säng haha..

Idag ska jag försöka bli lite piggare så jag mår lite bättre, sen ska jag, Jonas o Martin åka o storhandla när dem kommer hem från dagis o jobb :-) blir kul.. Jag älskar att storhandla hahaha..

I morgon e det dags för ett nytt besök på mvc... Men nu ska jag vila lite, har någon som försöker lägga sig emellan mina revben haha, känns så i alla fall.. Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0