En fantastisk dag på Mösseberg :-)

Här kommer ett gäng bilder från våran underbara dag på Mösseberg :-)

Några av djuren vi tittade på...









O så lite bilder på oss :-)


Jonas på trampbilen :-)


Martin, Peter, Jonas o Erik spanar in hornen på bockarna :-)


Min älskling e så fin :-) inte så konstigt att jag e kär i honom, eller hur :-)

O så sist men inte minst.. Denna vackra byggnad har 206 trappsteg totalt o tro det eller ej men jag gick hela vägen upp hahaha, enormt jobbigt o mina ben var nära att vika sig o det tog ca 2 timmar innan mina ben slutade skaka haha...



En toppen dag, vi grillade korv o Jonas fick lekt massor.. Det fanns jätte fina lekplatser där o linbana mm.. O jätte härligt väder, underbart...
Nu ska jag natta Jonas o fortsätta vila efter dagens bravader.. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0