En härlig dag i lekparken..

Ja, idag har jag, Jonas, David o Isabelle varit i lekparken, det var härligt... Barnen gungade o lekte i sandlådan, jag o David lekte oxå i sandlådan, jag krattade i ordning en åker :-) o David byggde ett hus med vallgrav runt :-)
          Det började lite med att jag gjorde ett flygplan o då tyckte David att han skulle bygga World Trade Center :-) inge snällt alls....
Fy..!

Efter det så gick jag o Jonas hem o åt lunch... Sen kom Martins mamma o Isabelle o hämtade oss o så åkte vi till golfbanan o mötte upp Martin, Erik o Håkan :-) duktiga hade dem varit, kom 6:a i tävlingen o vann väldigt snygga kepsar (o dyra)...
Jag förstår inte att allt inom golfen ska vara så himla dyrt, allt kostar.. O det e inga billiga saker..!

O när vi kom hem så for Martin iväg till fotbollsträningen o jag o Jonas sprang till ica o handlade lite ingredienser till fläskpannkakan :-) o gott blev det...
O nu så har Jonas lagt sig o Martin sitter här bredvid mig i soffan o tittar på Bonde söker fru.. :-)

O så lite bilder från stunden i lekparken :-)






Så söta dem e :-) Här jämför dem precis allting, vem som har mest sand i hinken, vem som blir klar först, vem som e snabbast osv.. Hahaha, himla kul att lyssna på i alla fall..

Nu ska jag titta på Grannfejden med Martin o sen e det dags för sängen :-) O vad jag älskar att sova :-) Synd bara att jag måste vakna 111 ggr/natt..
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0