En riktigt härlig dag :-)

Idag åkte vi iväg vid 13-tiden, vi skulle på fotbollsmatch :-) O vilken kul en, Axvall låg under med 0-2 mot Trässberg men vände o vann med 3-2 :-) underbart, det behövde dem verkligen.. O vädret var helt fantastiskt, solen sken o det var verkligen sommar ute..

När vi kom hem sen så åkte Martin iväg till Axvall på en avskedsfest för en i laget som ska flytta till Uppsala, blir trist när han flyttar..
Så vad skulle jag o Jonas hitta på??
Vi gick o åt middag på en restaurang :-) vi åt var sin hamburgertallrik, mycket gott. Sen gick vi till Ica o köpte var sin tablettask o aftonbladet, så ringde vi till David o Isabelle för att kolla vad dem gjorde... Det hela slutade med att vi gick till lekparken o där lekte barnen en bra stund..
Så klockan var nog 21 när vi begav oss hemåt :-) en underbar dag med Jonas.
          När vi kom hem åt vi våra tablettaskar o sen la vi oss i soffan, efter ca 15 minuter så somnade Jonas o jag bar nyss in honom till hans säng..

Vilken härlig dag o tack vare det fina vädret så har vi varit ute nästan hela dagen :-) jätte kul..

Nu så ska jag titta lite på teve o äta körsbärstomater i stora lass :-) så får vi se när Martin kommer hem ikväll, blir spännande att se vilket tillstånd han befinner sig i hahaha...
E ju inte så ofta som han e iväg o dricker alkohol direkt, han brukar ju alltid agera chaufför...

När jag väntade Jonas så fick jag en bristning ovanför naveln o den ser just nu ut som om den ska spricka, det ser jätte läskigt ut, så vem vet, jag kanske föder via magen :-)
Det e ju häftigt att kroppen kan töjas ut så som den gör vid en graviditet o det e ju inte så konstigt om man får en bristning någonstans med tanke på vad kroppen utsetts för egentligen..
Mycket häftigt..

Nä, nu ska jag återgå till filmen...
Tjing.


Kommentarer
michis

men orka läsa

2009-05-24 @ 13:43:41
URL: http://mixia.blogg.se/
Mini

INTE spricka! Tror inte det är någon bra ide!

2009-05-24 @ 15:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0