En tidig morgon..

Idag e jag uppe med tuppen, dock ganska trist när man e ensam hemma, jag har ju ingen att leka med.. Ska väl fräscha till mig om en stund o bege mig ut på en liten promenad, ser ju faktiskt ganska skönt ut ute..

Idag e det fotboll som gäller, ska bli jätte kul.

Känner mig tyvärr lite låg idag men jag får hoppas att jag piggnar på mig under dagen. Hade varit roligt om jag hade haft någon att leka med, hade jag mått lite bättre så hade ju Jonas kunnat stanna hemma från dagis idag men jag e ju faktiskt inte så rolig när jag mår såhär halvtaskigt..
Men piggnar jag på mig så kan jag ju faktiskt hämta min kille lite tidigare sen, Martin ska ju ändå iväg o golfa efter jobbet, så jag o Jonas måste ju hitta på ett sätt att roa oss :-)
Ska kanske inte vara så svårt..

O nu e det bara 2 dagar kvar tills min vän Ankis son Alfred blir 1 år, känns sååå trist att jag inte kan åka dit.. Nu skulle det ha passat väldigt fint med en livekamera så att jag kunde sitta hemma o i alla fall få titta på när dem kalasar :-) Ska nog kolla med Anki om detta går att fixa :-)

O denna underbara klåda som jag har över hela kroppen, den e helt fantastisk. Jag hoppas att det försvinner sen när bebisen e född, vore skönt att få slippa o jag hoppas definitivt att min nästäppa försvinner haha, nu har jag gått på nässpray länge nog :-)
O på tal om det så e det dags att gå till apoteket idag o fylla på med nässpray :-) underbart..

O för första gången på väldigt länge så har vi inga särskilda planer för helgen, vi har bjudit hit Martins pappa på lite mat på lördag men annars e helgen himla lugn o skön. Ska bli himla kul.
O ett tips: det vi ska äta e fläskfilé o bacon med grädde i ugnsform med ris, ni kan aldrig gissa hur gott det e.. Helt sjukt gott o så har man lite ost ovanpå oxå.. Åh, jag blir hungrig bara jag tänker tanken..
Ska även fixa kalopps någon dag :-) inte fel det heller....

Så då var det middagstipset över.

Idag ska jag ringa min vän Michaela, har försökt få tag i henne i ett par dagar nu, börjar snart tro att hon ignorerar mig :-) gris!
Eller så kan det vara så att hon helt enkelt har andra saker för sig hihi..

O nu lyssnar jag på rapattack på vakna med the voice, det e det bästa med fredagar, dem e ju jätte kul.!
Nä, nu ska jag göra mig fräsch o bege mig ut på stan en sväng, funderar på att gå till VC, dem har ju ett apotek där oxå o så får jag mig en ordentlig promenad oxå :-)

Hej så länge..!



Kommentarer
Anki

Live kamera blir nog svårt men jag kan mailbomba dig med bilder sen! =)

Nu ska vi strax gå ner och titta om vi kan hitta paketet.

Kramar

2009-05-16 @ 09:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0