Fika idag :-)

Idag har jag fikat :-)
Först fikade jag med Ullis, jeannette, Therese o hennes son Oliver :-) det var trevligt.. Sen så tittade jag lite på teve, åt lunch o väntade in min syster Sandra som kom förbi en sväng. Hon hämtade även Jonas på dagis idag, det tyckte Jonas var underbart kul :-)
Sen när dem kom hem från dagis så kom även min mamma o John (en gammal vän) hit på fika, det var trevligt.. O så när dem hade åkt så kom David o Isabelle hit o fikade lite :-)
Men sen var det dags att gå till lekparken, Jonas lekte med sin dagis kompisar Linus o Elise, o med Isabelle förstås...
Han halkade även lite o slog i ögonbrynet i klätterställningen men som tur var så blev det inget större märke, börjar tröttna på alla hans blåmärken, rivmärken o blåtiror... :-)

O nu ska Jonas sova o jag ska ta lite nässpray o tycka synd om mig själv. Har sååå ont i ryggen idag, inge kul alls.. Men det blir bättre när jag kommer till sängen sen o kan sträcka ut mig lite :-)

Nu ska jag pussa Jonas godnatt..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0