Fredag kväll..

Ja, då var fredagen gjord.. Tyvärr så gick det inte så bra för Axvalls IF på matchen idag, slutade 2-3 borta mot Källby, lite trist. Men jag tycker att laget gjorde bra ifrån sig ändå.. :-) 
Det tyckte Jonas oxå, han sprang före killarna till omklädningsrummet o så väntade han in alla sina "kompisar" så att han kunde ge high five till alla i laget o med ett stort leende på läpparna..
Det e så kul att se Jonas med killarna i laget, han e som deras lilla maskot :-) jätte kul..

O nu ligger Martin o Jonas bredvid varandra i soffan o myser framför en film :-) så söta dem e.. Själv har jag himla ont i bäcken o lår idag, o trycket upp mot revbenen lättar ju inte heller.. Det e jobbigt men jag har ju inget val, bara att gilla läget..
Måste dock erkänna att fastän jag mått som jag mått o haft det som jag haft det så har nog denna graviditet känts kortare än den med Jonas. Med Jonas mådde jag inte bra men bättre än såhär, jag älskade att gå gravid med honom. Jag hade kunnat gå 1 månad till utan bekymmer haha.. 

Idag efter att jag hämtat Jonas på dagis så slog tröttheten till, så jag la mig en stund för att vila. O somnar, vaknar ca 30 min senare av att Jonas sitter på toa o skriker för full hals haha.. Så skällde han på mig när jag kom för att jag väntat så länge haha.. Skönt o veta att man e lättväckt i alla fall :-)
           Drömde gjorde jag däremot :-) drömde en hemsk dröm, att en väns dotter brutalt slog Jonas i ren trots, där sattes min ilska på prov.. Jag blev totalt vansinnig.. O inte nog med det så fanns även en bebis med i bilden som hon la en kudde över ansiktet på, då slog jag henne.. Undrar vad den drömmen betyder??
Dock lite läskigt hur arg jag blev i drömmen, det var så verkligt..

Nu ska jag återgå till Jonas o Martin innan det e dags för sängen.. Det ser ju så mysigt ut där dem ligger o kramas, synd att soffan inte e bredare hihi...

Då e det lördag i morgon, får vi se vad den dagen har att erbjuda... :-)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0