Godmorgon..

Ja, då var lördagen här.. Har suttit med Martin o Jonas o lyssnat på barnmusik på youtube :-) Jonas sken som en sol.. Så söt...
Idag har jag inga större planer, ikväll kommer Martins pappa hit på en bit mat o lite teve tittande :-) men innan dess e det lugna gatan. Ska väl ut på stan om en stund o handla lite...

Just nu ligger Jonas o Martin o brottas i våran säng haha..

Usch o fy vad jag inte gillar att datorn brusar, blir tokig.. E lite skumt att ett ljud lr en doft kan göra mig så illamående, men men jag börjar bli van nu.
Idag ska jag gå igenom gamla barnkläder o se vilka som e fina o fräscha :-) e ju så länge sen dem användes nu. O Jonas var ju ett sånt kräkbarn att många av kläderna säkert e lite fläckiga, förstår inte att vissa fläckar vägrar försvinna...

Nu ser jag fram emot onsdag, då e det match igen :-)
Jag älskar att gå på Axvall IFs matcher, sen e det oxå det enda som får mina veckor att gå lite fortare, det e ju det enda som jag har att se fram emot :-)
Fast nästa vecka e det ju lite ledigheter, så då har jag ju Jonas att leka med :-) får bara hoppas att det e bra dagar..

Nä, nu ska jag pallra mig in i duschen så att denna dagen startar någongång...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0