Härliga fredag :-)

Idag har det varit underbart väder, sååå härligt.
Martin hade match idag, jätte kul. Han gjorde mål oxå :-) det gillar jag o så slutade matchen 4-0 till Axvall..
Mycket bra killar...

O så har vi varit en sväng till Martins mamma o grillat lite, så trevligt.
Nu har Martin precis åkt iväg till sin vän Thomas, dem ska till Vara o dansa till Larz-Kristerz o Scotts..
Jag o Jonas tittar lite på teve o sen blir det väl sängen antar jag.. Inte så fel det heller :-)

O i morgon ska vi till Mösseberg med Peter ( en kille som Martin e kontaktperson åt) o grilla, ska bli kul. O sen när vi kommer hem ska vi leka med Isabelle o David :-)

Nu ska jag återgå till söta Jonas :-)


Kommentarer
pernilla

bara kikar in och säger hej, hoppas du mår bättre idag!! snart framme vi måålet =) så kul för er.. =) ska bli spännande och se vilken liten krabat som ligger ochväntar, säg till när ni vet mer, så länge må underbart!

2009-05-02 @ 17:10:00
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0