Härliga klåda :-)

Idag har jag haft klåda på nästan varenda kroppsdel :-) underbart..!

Började dagen med en promenad till affären med Jenny, sen gick jag hem för att äta.. Satt här hemma o mådde pyton, inge kul alls men men...
Sen när Martin o Jonas kom hem så gick jag o Jonas till lekparken o Martin for iväg till fotbollsträningen. Jag o Jonas var ute alldeles för länge :-) så iväg till affären igen, sen hem o laga middag (gräddstuvad pyttipanna o ägg) mums vad gott det var..
blev visst sen middag men Jonas hann allt i säng i tid o nu ligger han o sover gott...

Har köpt nya kläder till mina killar oxå, Jonas fick 2 par shorts, 1 par byxor, 1 t-shirt o 1 skjorta, Martin fick 1 huvtröja o till mig själv köpte jag 2 behåar :-) Måste ha nya nu hahahaha..

Så i morgon ska Jonas ha sina nya kläder på sig :-) e så kul att köpa kläder till honom, han vill prova o helst använda allt på en gång...

Nä, nu får jag sluta skriva, har en bebis upptryckt emellan revbenen, gör skitont att sitta....
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0