Härliga lördag...

Måste säga att jag tycker det e en aning förvirrande med alla dessa röda dagar, nu har jag trott att det varit i lördag i minst tre dagar... Mina veckor går ju väldigt långsamt ifall alla dagar ska vara lördagar :-)
Röda dagar e helt klart ingen hit för mig i alla fall...

Idag rensar vi lite i barnrummet, måste ju göra plats för sakerna som ska in där o så väntar jag med spänning på bebissängen som svärfar ska fixa i ordning :-)
Men nu tror jag att vi har det vi behöver, ska dock köpa lite andra saker som rumppuder, badbalja osv.. Men det e ju ingen panik..

O nu går man in i v.38, känns konstigt att man redan har tagit sig såhär långt fastän jag mått så dåligt.. Samtidigt så känns det skönt att sommaren e på gång nu, blir härligt med sommar efter den urtråkiga gråa hösten o vintern som egentligen aldrig kom.. Men värmen har vi fått smaka på i alla fall, känns skönt..

O min Martin har städat lite idag, tycker jag e himla bra :-) Måste ge honom lite beröm här, han e så duktig o tar hand om hemmet o det har han gjort sen i vintras, han har fått ta hand om allt här hemma, inklusive mig o Jonas.. O det har han gjort nästan utan att klaga..
Vilken bra kille jag har :-)

Nu kom Jonas o Erik in, dem har varit o handlat så nu måste jag sluta skriva för Jonas kräver en stund vid datorn, underbart med barn som har viljor :-)
Tjing..!


Kommentarer
Michaela

Kul att få göra ett bebis rum :-)

Jag har en badbalja om du är intresserad?

Kramar

2009-05-23 @ 22:05:08
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0