Hmm, fått klagomål idag..

Jajamensan, nu har jag fått klagomål på att jag inte uppdaterat bloggen på några dagar, anledningen e att jag inte mått så himlans bra.. Har haft en släng av illamående i några dagar :-(

I lördags var jag, Jonas, David o Isabelle på Axvalla marknad (Martin jobbade där som parkeringsvakt med de andra killarna i fotbollslaget) Vi hade himla kul :-) O vi hade även alla väderslag man kan tänka sig förutom snö o hagel haha.. O så blev vi fotograferade o intervjuade av Sklt :-) så igår var det en mycket fin bild på oss fyra i tidningen...
O min lilla Jonas klättarde upp i en hoppborg o sen vågade han inte ta sig ner, stackarn.. Så jag fick ta tag i repet o klättra upp efter honom haha o så åkte vi ner tillsammans haha, det måste ha sett himlans roligt ut...

O så fick vi besök utav Martins mormor Anita, Åke, Anette, Håkan, David o Isabelle, vi fikade o hade jätte trevligt. Så fick vi en jätte fin blomma av Anita o Åke :-) så nu måste vi se till att hålla den vid liv, det får bli Martins jobb.. Jag klarar ju inga gröna fingrar direkt, dödar ju t.o.m kaktusar om jag bara får chansen..

O igår var vi på mvc, jag lämnade blodprov eftersom jag e Rh- så skulle det kollas ifall jag bildat antikroppar emot bebisen, det gjorde jag med Jonas....
Mätte även magen, den 35 cm lång nu :-) blir ju inte direkt mindre med veckorna.. O så fick vi en tid till Antenatal i slutet av Maj då vi ska dit o prata om förlossningen eftersom jag haft det så himlans jobbigt..

Vi har även bokat en bilbarnstol som vi ska åka till mvc någon dag o prova ut om den passar i våran bil, volvo e ju kända för att ha för korta bilbälten, så att dem inte alltid passar med bilbarnstolarna...
O vagnen e skickad o den väntar jag in idag lr i morgon, blir spännande...

Idag har jag lekt med Jeannette, vi har tittat på kakel som dem ska ha i sitt hus som dem ska flytta till snart :-) tänk så kul med ett hus...
O så har hon bjudit mig på lunch oxå :-) blev en jättegod sallad o vitlöksbröd till det :-) jätte gott...

O nu så jar jenny kommit hit oxå så vi ska sätta oss ute på Jeannettes innegård o fika, får skriva mer senare ifall jag glömt något :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0