Kaffe & klubba :-)

Idag började dagen med att jag försökte få ut en geting i ca 1,5 timme, puh.. Inge kul alls, jag gillar inte getingar o speciellt inte denna, den var enorm..
Men David kom sen som en räddande ängel o fick död på den :-) kände mig väldigt nöjd efter det..

O så har jag hämtat vagnen idag, den e fin :-) känns dock väldigt overkligt men men..

Hämtade Jonas o hans kompis Ludvig på dagis vid halv ett o så har dem lekt fram tills nu, dem har haft jätte kul.. Vi var även en sväng på lekparken så dem fick springa av sig lite..

Nu sitter Martin o Jonas på golvet, Martin laddar inför fotbollsträningen genom att spela playstation o Jonas berättar hur o vad han ska göra :-) söta dem e...

Trodde dagen skulle bli en ganska dålig dag med tanke på att morgonen kändes himlans trist o illamåendet gjorde det inte bättre men sen piggnade jag på mig ju mer klockan blev..
Har dessutom sovit en hel natt :-) e andra gången sen i vintras, jiipppii..!

O ikväll händer inte mycket, jag o Jonas ska gå o handla lite sen o sen e det dags för bolibompa :-)

Jag vill köpa så mycket nu :-) men jag får allt hålla mig några veckor till..... Tjing!!


Kommentarer
angelica

Hej!! kan du inte ta kort på vagnen du köpt och lägga ut här i bloggen??? kram

2009-05-13 @ 17:29:44
Anonym

Jag vill också se lite kort :)

2009-05-13 @ 20:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0