Lite bättre idag...

Ja, idag e det lite bättre men inte helt bra.. :-(
Känns tråkigt att klaga så mycket men det e ju det jag gör bäst för tillfället.... :-) Längtar efter Martin o Jonas, blir så mycket roligare när dem kommer hem från jobb o dagis sen :-)

Har tagit en fin bild på mig idag, känns riktigt bra att föreviga detta tjockis-tillstånd, tog ju tyvärr inte så mycket bilder när jag väntade Jonas...
Men här e jag i alla fall i v.35 :-)



måste dock tillägga att jag tyckte att den här tröjan satt tajt innan.. Haha, jag visste tydligen inte vad jag pratade om då :-)

Idag händer nog inte så mycket, ska bege mig till dagis om en stund men först måste jag platta håret lite, vore elakt att skrämma alla barnen på dagis i onödan...
Sen blir det nog bara mys med mina killar ikväll, e ju tyvärr så himla tråkigt väder ute så lekparken lockar inte så mycket, men i morgon blir det fotboll :-)
det ska bli jätte kul... Men nu får Martin hålla sig borta från dem gula korten hahaha... Älskar att se honom spela :-)

O i natt blev jag väckt av att någon (nämner inga namn) sparkade mig i revbenen haha.. Det var alldeles lagom kul..
Fastän det gör ont o den lille sparkar på varenda nerv som gör mig illa så kan jag inte låta bli att le lite varje gång jag gnäller :-) e ju liksom mysigt på samma gång....

O då går man strax in i v.36, inte så många veckor kvar nu även fastän det känns som en evighet ibland... O på måndag ska vi till mvc igen o mäta magen, blir spännande, sist  var den nog 33 cm :-)
Jag ska även få bli stucken i armen eftersom jag e rh-... Känns lite skrämmande, jag älskar ju inte sprutor direkt...

Nä, nu ska jag bege mig till plattången... :-)


Kommentarer
Anki

Tjusig mage!

Du som säger att du är tjock, det kan jag inte hålla med om då jag ser bilden nu när den är tagen på håll. Massa mage och lite Irene!

Kramar

2009-05-07 @ 23:07:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0