Mailbomba mig :-)

Ja, min vän Anki kan mailbomba mig sen med bilder från Alfreds kalas :-) det tycker jag låter som en toppen idé... Har en himla ångest idag, vill så gärna åka på kalaset..
Jag måste säga att det känns så stort, att lille Alfred blir 1 år idag.. Jag ringde imorse men det kvittar ju egentligen, han förstår ju ändå inte varför jag ringer haha...
Jag får satsa på 2-års kalaset istället :-)

Igår var en bra dag, Martins pappa var här o fixade de sista listerna, satte upp skötbordet på väggen i lilla badrummet o fixade trösklarna, så nu e dem på plats.
O jag tvättade Jonas gamla spjälsäng, måste bara säga att det var det jobbigaste jag gjort på oerhört länge. Jag skojar inte men jag var helt slut när jag var färdig, var tvungen att lägga mig o sova i ett par timmar.. Kommer aldrig att tvätta den igen hahaha..
O så ska nog Martins pappa måla sängen vit, blir fint.. Den har blivit så ful eftersom färgen har skavts av med åren o så gissar jag på att det kan vara Jonas bilkörande på kanterna som bidragit till de fula märkena..
Den kommer bli så fin..!

O så på kvällen kom Martins pappa o David hit på mat o så tittade vi på Eurovision songcontest :-) den norska låten var himla bra, men jag tycker inte att det svenska bidraget var så dåligt att det behövde hamna på 21:e plats.. Jag trodde att det skulle hamna i topp tio i alla fall.
Men men, måste köpa tidningen idag o se vad dem skriver för kul, det brukar ju alltid hittas på lite olika orsaker. Som heshet lr annat skoj hahaha..

O idag ska Martin o hans pappa fixa det sista, ska sätta upp gardinerna i vardagsrummet, svårt att förklara får lägga in bilder på det sen :-)
O så ska vi strax bege oss ut på en promenad, jag bara måste ha godis idag...

Så måste det klagas lite oxå, för den nya smärtan jag fått i ljumskarna e olidlig, o så de sköna sammandragningarna som verkligen känns e ju fantastiska... Skulle så gärna vilja föda idag hahaha...
Men men jag får väl vänta ett tag till helt enkelt..
O på tal om det så väntar jag besked från min vän Susanne, hon skulle ha fött den 3 maj men har gått 14 dagar över tiden o idag har hon tid för kontroll, kan ju alltid hoppas att dem sätter igång henne idag..

Nu ska vi ut o gå :-) o solen skiner :-) underbart..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0