Med tårar i ögonen..

Ja, här sitter jag med tårar i ögonen, en jätte söt kille på Talang gick vidare.. Han blev så glad att han nästan bröt ihop stackarn, o grät gjorde han oxå... Så kan jag göra annat än att näst intill gråta med honom?? Nä...
Så sööt..!

Idag har jag varit o handlat, promenerat med min vän Jenny o så strax innan jag skulle hämta Jonas på dagis så ringde hans kompis Ludvigs mamma o frågade om vi ville leka med dem efter dagis, så det har vi gjort.
Fick även äta lite pannkakor hos dem, det var rart.. O killarna hade jätte kul, tänka sig att Jonas blivit så stor. Ja, han har t.o.m sovit över hos Ludvig hela 2 ggr..
O större blir han...

Nu har vi i alla fall kommit hem sen ett tag tillbaka o Jonas har somnat i våran säng :-) han ville somna där idag. Han e så söt när han ligger där under en filt...
O Martin kom nyss hem från sin fotbollsträning o står nu o fixar äggmackor till oss, himla fin kille jag har :-)

Älskar mina killar så mycket, dem e så snälla mot mig... Ibland undrar jag hur jag har haft sådan tur att få dessa 2 mirakel i mitt liv, helt klart det bästa jag har... Dem e bäst.. :-)

O idag fick Jonas syn på magen när bebisen studsade runt där inne, han blev riktigt imponerad..
Nu ska jag börja tugga i mig min äggmacka...
Ses..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0