Min fina kille :-)

Idag när Jonas o Martin kom hem så hade Martin klippt sig, så då ville Jonas göra det oxå :-) mycket bra val av min kille, hans hår stod åt alla håll haha..
Så jag o Jonas gick till Aberdeen o sen kom jag hem med en helt ny kille :-)
Kolla själva...





Jag måste ju tillägga att hans fina blåmärke under ögat matchar håret :-)

Som synes så har han färg i håret, detta trodde jag aldrig skulle inträffa men jag kunde inte stå emot när han så gärna ville :-) jag fick dock begränsa det lite för Jonas ville ha svart, grönt, blått, orange o rosa... Hahaha..
Men så söt han blev :-)
Vilket charmtroll han e..!

Nu har vi haft besök utav svärmor, David o Isabelle så nu blir det vila resten av kvällen, o lite hockey förstås..

O nu fick jag en sammandragning :-) så skönt... Känns som om hela magen ska åka i luften hihi... Nu ska jag återgå till min helt otroligt snygga nyklippta Martin :-)


Kommentarer
Michaela

Sååå snygg lilla jonas :-)

2009-05-07 @ 20:51:11
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0