Mina underbara killar...

Då har denna fredag gått, o fort gick det.

Har nyss kommit hem från Martins match, gick inte som jag hoppats, dem förlorade med
1-0 (ett riktigt skitmål om jag får säga mitt ,när det var ca 30 sekunder kvar av  matchen)
O som jag befarade så fick Martin sitt tredje gula kort :-) vilket betyder att han e avstängd nästa match, lite trist.. 3 matcher o 3 gula kort, hm e något nytt han börjat med :-)

Med tanke på det vackra vädret vi haft idag så var både jag o Jonas utrustade med regnkläder o stövlar :-) Jonas tog dock detta på fullaste allvar o eftersom det inte regnade så mycket så lyckades han allt blöta ner sig ändå...
Se själva...........



vilken tur att det finns tvättmaskin :-) I denna fina vattenpöl lekte han länge o hejade på Martin med jämna mellanrum..

Nu e det hockey o singing bee som gäller ikväll, finns ju inte så mycket annat på teve..

O imorrn beger vi oss till Axvall för då e det marknad, blir kul.. Vi ska åka med våran vän Jeannette :-)
Sen efter det så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Martin blir borta med grabbarna efter marknaden o kommer nog inte hem förrän till middag, så jag o Jonas får roa oss ändå...

Nu ska jag mysa med Martin o sen e det dags för sängen, att sova måste nog vara det bästa som finns just nu.. Om jag bara kunde så skulle jag sova jämt :-) det e nästan lite härligt att vara såhär trött o kunna sova när som helst...  :-)
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0