Mitt härliga barn :-)

I morse när jag vaknade så möttes jag av en lite udda syn.. Jonas brukar alltid klä sig med stil, han e ganska noga med vad han vill ha på sig :-)
men idag gick något snett, fråga mig inte vad han tänkte på för jag har ingen aning haha, men såhär såg han ut i alla fall.



Minen han har, e hans spela cool min hahaha....

Nu sitter jag o väntar på att min vän Camilla ska komma hit på lite fika med sin lilla dotter Josefin som e ca 4 månader :-) blir mysigt att titta på en liten bebis...
O Jonas e inne hos grannen  o leker med Elise, ska hämta hem honom om en stund....

O så tittar jag på Våra bästa år såklart hihihi..!


Kommentarer
Michaela

Haha ja Det där va riktigt snyggt...jag kör på det i morgon :-P

Thea kan oxå bjuda på härligt udda stillar :-)

2009-05-22 @ 20:55:43
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0