Mors dag..

Ja, idag e det mors dag o jag fick en jätte fin blomma av Jonas i morse :-) min sötnos..
         Nu håller mina killar på med maten, blir pannkakor till lunch.. O nu kom Jonas men bebisens babygym, han ska ligga där i nu hahaha, söt han e.. Han e dock en aning för stor för den hahaha..

O jag o Jonas har varit iväg en sväng till lekparken, måste ju bara vara ute när det e så underbart väder.. Tyvärr så hittade han ingen kompis att leka med men vi ska nog ut en sväng sen med Pernilla o Savannah..
O sen i e.m så ska vi till Martins ena bror o fira hans barn som fyller 16 o 18 år, blir skojigt. Kommer en massa barn i Jonas ålder dit oxå, så då får han leka av sig ordentligt.
O så ska vi kanske leka med hans vänner Kim o Markus ikväll oxå, blir trevligt..

Nu ska jag lägga in lite bilder, först på Jonas o min stund i lekparken :-)
Jonas gör sin cool-min :-)




Jonas äter glass oxå :-)


Hm, tyvärr var det inte så många andra barn på lekparken hahaha.....

O så måste jag lägga in en bild från i morse, när jag nästan grät över att mina tröjor inte passar mig längre o att jag därför måste gå i en mörk tröja en het dag som denna :-(


Längtar så efter en smalare vardag hahaha.....

Ska äta nu, tjing.


Kommentarer
Mixx

Förlåt att jag inte har svarat när du har ringt men jag mår inte bra just nu....sorry :-( det har inget med dig att göra! Orkar bara inte.

2009-06-02 @ 12:46:53
URL: http://mixia.blogg.se/
pernilla

hej hej tjejen, tack för idag!! hoppas det går bra nu i v.. Jag tror nu på morgon dagen (onsdag), och wips har du en unge där =) lycka till i alla fall..hoppas ni blir nöjda med förlossningen!

2009-06-02 @ 18:51:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0