Mvc idag..

Vi pratade lite om hur vi vill ha förlossningen, smärtlindring osv... Inte så lätt att veta nu, fråga mig då hahaha.. Har ju snart passerat v.38 men har tagit ett kort i alla fall, trots att jag fortfarande o nästan hela graviditeten mått skit så lyckas jag ändå bara bli tjockare o tjockare, haha mitt egna lilla mysterium :-)



Idag har jag tagit det lugnt, vilat lite o gått en promenad med min vän Ulrica o hennes söta hund, egentligen har jag lite svårt för djur men den här e ju garanterat söt :-) Jag har en lite bild på honom här :-)




O så lite fler bilder på mina killar när dem bakade sockerkaka i tisdags då jag var iväg med jobbet :-)
O min fina Martin utnyttjade kameran :-) det gillar jag...
Så då måste det självklart läggas in bilder på den kvällen.







Så fina killar jag har :-)
Nu ska jag strax natta Jonas, han sitter i duschen o leker.. Sen blir det kanske lite teve-tittande o efter det den efterlängtade sängen :-)
Dem flesta jag känner säger att magen ska sjunka såhär i slutet men inte min inte, jag har fortfarande en bebis i revbenen haha..
Jag kan ju nästan använda magen istället för behå om den ska fortsätta uppåt i den här takten haha.. Nä, nog om det, nu e bebisen som galen, sparkar o knôr så mycket att datorn åker på stryk när den står i mitt knä :-)
Tjing.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0