Regn, regn, regn....

Ja, idag har det verkligen regnat.. O så e det fotboll ikväll, blir att ta på sig regnkläder :-) mysigt...
O så har jag skickat efter barnvagnen, så den kommer förmodligen i nästa vecka :-) spännande....

Har en ganska dålig dag idag, men men...

O nu sitter Martin bredvid mig o läser tidningen o tittar på gamla "Time out" avsnitt :-) himla kul..

O min älskade Jonas e ledsen, jag skällde nyss på honom :-( han var lite busig... Han e ju så söt när han får lite skäll, blir ju så charmigt ledsen :-) söt han e.
Men han blir nog glad snart, vi ska ju trots allt på Martins match idag, ska bli jätte kul.. Jag lever från match till match nu, det får tiden att gå lite fortare. Händer ju inte så mycket annat i mitt liv som får veckorna att gå direkt..

Min vän Anki har dock en liten son som blir hela 1 år nästa helg, herre jisses vad det året har gått fort. Hoppas att jag kan åka, e ju inte så lätt att ta sig till Norrköping när bilen e som den e o jag själv e så ofantligt åksjuk för tillfället :-) men hade varit sååååå kul..
Har allt lite ångest, men men Anki förstår :-)

Nu ska jag bli sams med Jonas o kramas lite :-) e så mysigt att bli sams..
Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0