Saknar mina kläder....

Allt e för litet snart, mina gamla vanliga linnen e minnen blott.. Längtar så tills jag kan ha mina gamla kläder igen :-(
Känner mig riktigt tjock o otymplig nu, inge kul alls. O så har jag vuxit ur mina skor oxå, dumma svullna fötter..
Jaja, nog med klagomål..!

Ska väl lägga in en tjockis bild oxå nu när vi gått in i v.37..


Det mest uppiggande just nu, e att jag vet att det inte e långt kvar.. Känns dock att vi har mycket att skaffa hem innan, först ska vi åka o prova ut bilbarnstolen på mvc, sen ska vi köpa allt som behövs till spjälsängen - även det som behövs i badrummet o så ska det fixas lite i barnrummet så det slipper se så tomt ut..

Oj, vad jobbigt det lät, nu blev jag trött..
Har sovit middag idag, det var skönt. Jag älskar att sova men när jag vaknar e det inte lika kul, först en sväng illamående o sen kommer huvudvärken, tror att det beror på att jag slarvar med järnet men men.

Idag har vi haft en lugn o skön söndag, vi var iväg en sväng till Martins mamma o åt rabarberkaka, oj vad gott det var :-)
O så tog vi en promenad i solen, köpte godis o Jonas fick en slush med blåbär smak :-)

Nu ska jag ta fram mitt godis o titta på teve med Martin innan det e dags att sova..

Mina tankar går till Alfred idag, fick en bild på den stora killen när han äter tårta, så söt :-)
Nu e han 1 år.!
Det e riktigt häftigt :-)


Kommentarer
angelica jonsson

Hej!! kolla in min nya blogg,www.ikamedtre.blogg.se

2009-05-17 @ 21:00:30
pernilla

Kämpa på nu tjejen, inte långt kvar!

2009-05-18 @ 10:16:21
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Michaela

Om jag bara hade det du har skulle jag va sååå glad...du är fin gumman ;-)

Tycker sååå mycket om er.



Me love you long time <3

2009-05-18 @ 11:35:41
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0