Sol, sol, underbara sol :-)

Idag har jag o Jonas hängt på lekparken med Marie, Ebba, Marie o Sixten, vi har haft jätte kul. Så vi har varit ute hela dagen hittills o nu e vi hemma o vilar en liten stund för om ca 30 min så ska vi hämta Isabelle hos hennes mamma o bege oss till lekparken igen :-)
E så kul för Jonas att få leka av sig ordentligt :-)

Martin e iväg med Magnus o hämtar saker i Kristinehamn, men han e på väg hem nu.
O när vi lekt klart o Martin kommit hem så ska vi åka en sväng till min mamma, för min lillebror Peter fyller 18 år idag :-)
så jag o Jonas har även varit o köpt present till honom..

E ju så himla fint väder idag, men synd att jag har så ont i mina svullna fötter, men jag kan ju inte låta Jonas lida för det :-)
Nu ska jag göra mig redo inför promenaden till Isabelles mamma haha, e ju en liten bit att gå hahaha...
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0