Söndag idag.!

Idag har vi tagit det väldigt lugnt, sov lite längre på morgonen o sen gick vi en sväng till våra vänner Magnus o Jeannettes nyköpta hus för att titta lite.. Det e en hel del att göra, men vad fint det kommer att bli sen :-)
Blir härligt med en grillkväll där när dem e klara :-)

Förutom det så har vi inte gjort många knop, ätit o slappat. Martin ska strax iväg o titta på matchen mellan Lundsbrunn - Skara.. Jag o Jonas ska nog bara ta det lugnt, kanske spela lite fotboll på framsidan sen..

O så kommer lite bilder på våran bilbarnstol :-) den e så fin... 





Fin va?? :-)

Nu ska jag surfa vidare på nätet o sen ska jag nog lägga mig o vila en liten stund. E himlans trött nu för tiden.. O veckorna går ju inte snabbt direkt..
Har dock funderingar på att åka till Skövde i veckan o titta lite, behöver köpa saker till bebissängen o så behöver Jonas en ny keps :-) han har önskat en röd, så det får vi försöka hitta.
Tjing.!  


Kommentarer
Anki

Mycket fin!

2009-05-24 @ 21:39:19
michis

Det är en likadan stol som syrran köpte...fick ni basen till då?

Jag vill oxå ha!!

2009-05-25 @ 10:24:55
URL: http://mixia.blogg.se/
Mixx

Basen är den delen man sätter fast i bilen...själva grunden till stolen!



Syrran tyckte den sängen som jag gilla :-P

2009-05-25 @ 21:32:44
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0