Vagnen :-)

Idag har jag ägnat nästan hela min dag åt att tvätta vagnen, o nu e den äntligen tvättad.. Den e fin men den var väldigt smutsig, inte så kul.... Måste ju tvätta den innan det ska ner en liten knodd i den :-)
O här kommer en bild, bilden e lite suddig men batteriet till kameran dog så det får bli såhär..



Annars så har jag inte gjort så mycket idag, var iväg imorse till min vän Eva o drack lite te men sen har jag varit hemma. Hämtade Jonas från dagis o då hade han några jätte fina rivmärken i ansiktet, han hade tydligen gått in i ett gäng grenar :-) så söt...

O nu håller jag på att tvätta upp lite gamla bebiskläder o lagar mat, ska bli gott med mat..
Martin kom nyss hem men gick nu o postade ett brev åt mig... Så nu ska jag återgå till spisen innan jag bränner allt :-)
Tjing..!


Kommentarer
angelica

Vilken fin vagn!!!

Jag ska hämta min nya imorgon som jag beställt från babyproffsen en babaytravel.

Så imorgon ska jag bädda klart den och dona,jag måste få upp skötbordet med ju,bebben kan ju komma när som helst nu sa min bm idag!!!

kram

2009-05-14 @ 18:00:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0