Aahh, att det ska vara så svårt....!

Nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge o hur jag än gör så lyckas jag inte med att designa min blogg så som jag vill ha den..
Jag blir galen...!
Ingenting blir som jag vill :-( Det e inge kul..
Var inne på en 12-årig tjejs blogg som var hur fin som helst.. Jag e typ dubbelt så gammal o fattar inget av det jag gör... Känns ju skit bra..
Vännen Eva var här förut o försökte hjälpa mig, men det funka inte...
Jag börjar tro att något fattas, så jag ska försöka bege mig till henne i veckan o se om vi kan ordna till det hemma hos henne istället... :-)

Men men, nu ska vi fika lite här hemma :-)
Barnen sitter framför teven o tittar på Delfy... :-)

Tjing..!


Kommentarer
sandra

du kanske har lyckats sudda ut nån kodrad av nått slag, gör en helt ny stilmall så kanske det går??

(säger hon som chansade sig fram och typ blunda o tryckte :-) hihi fattar noll ja me)

2009-11-09 @ 16:41:45
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0