Alla e olika....

Ja, så e det...
Vissa skaffar sig en uppfattning om folk utan att ens ha pratat med dem, jag e i alla fall inte sån.. Jag ger alla människor en chans - o mitt hem o mitt hjärta står alltid öppet för dem vänner som behöver mig..
O jag tycker att det e väldigt spännande att träffa nya människor, ibland klickar det med en gång, ibland tar det en stund o så finns det dem ggr då det inte klickar överhuvudtaget...
Men det e ändå värt ett försök..

Om jag bad mina vänner att beskriva mig o hur jag e som person, så vet jag nästan vad dem skulle säga, o det e  verkligen inte:

"Att jag e en liten liten osäker och äcklig människa som försöker förstöra för någon och att någon trodde sig ha gjort sig av med alla pissmänniskor. Det hade någon, men man ska tydligen va jävligt försiktig med vilka man bjuder in i sitt liv."

Men som sagt, ibland skär det sig o den här gången regält..
Men jag måste tillägga att jag ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG haft för avsikt att varken såra någon annan eller förstöra för någon.. Jag känner inte ens den här personen, vilket får allt att låta helt absurt..
Jag vet att det jag tydligen har pratat om, har sårat.. Jag har även bett om ursäkt till dem inblandade.. Mer kan jag faktiskt inte göra..
Sen om dem vill förlåta mig eller inte, det kan inte jag avgöra..

Men men, jag har ju uppenbarligen satt mig i den här situationen, så jag klagar inte.. Men samtidigt så har jag gjort vad jag har kunnat för att bli förlåten..
Men texten förbryllar mig..
Hur kan man ha just den uppfattningen om mig utan att ens känna mig, hur kan man så säkert veta att jag velat förstöra för någon när allt jag egentligen gjort e att jag fått information som jag för det första tyckte lät vääldigt konstigt o för det andra ska ha pratat om detta med någon?
Men men, hon blev ledsen det kan jag förstå..
Men som sagt, jag skulle ALDRIG med mening varken såra eller förstöra för någon..
Jag e inte sån...!


OK, dagen i dag..
I dag består dagen av att vi ska till Martins bror Anders på lite födelsedagsfika :-) Alltid lika trevligt...
Jag fullkomligt älskar kalas av alla dess slag :-)

O så hoppas jag på ett beök av min underbara Michis - i 10 år har vi varit riktigt tajta...
Hon e glad, öppen, oerhört humoristisk, aldrig tråkig, söt, ja listan kan bli lång.. Hon har världens skönaste personlighet..
Trots sina bekymmer på hemmaplan, så e hon alltid lika sprudlande glad o mysig.. O man kan vara helt ärlig mot henne o säga exakt vad man tycker även om det kanske inte e just dem orden hon vill höra haha..
O visst har vi haft våra duster - 2 ggr tror jag.. Jäklar vad arg jag var då, riktigt arg o besviken.. Men det e klart att vi tog oss igenom det - vi e ju så nära...
Varför jag skriver denna kärleksförklaring nu e för att jag tror att hon faktiskt kan behöva höra hur fantastisk hon e..
Vi läser varandras tankar, avslutar varandras meningar o vi känner på oss när något hänt den andre (både positivt o negativt), ibland säger hon att det känns kusligt när vi känner varandra så väl...
Men skoj :-)

Nu ska jag fixa håret o göra mig i ordning, vi ska till Jeannette o Magnus en sväng på lite fika innan kalaset... :-)

Tjing..!


Kommentarer
Julia

Stå på dig vännen!

2009-11-29 @ 00:07:26
URL: http://barajulia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0