Årsfesten 14/11-09

Vilken härlig kväll vi hade :-)
Såå roligt..
Kvällen började med en förfest hos vännerna Pernilla o Patrik.. O vi blev en hel del där, mycket roligt :-)

Sen vid 18-tiden så drog vi till lokalen där årsfesten ägde rum :-)
Först delades det ut 2 priser :-)
Första priset till min vän Jeannette för att hon står ut med fina Magnus haha..

Tyvärr så var jag lite långsam med kameran, så jag fick kort på när hon gick ner från scenen haha..!

O det andra priset till vännen Pernilla för att hon i ur o skur tar med barnen o går på dem allra flesta matcherna även C-lags matcherna.. :-)


Sen var det dags för middag... Tacogratäng :-) Mycket mumsigt..
Jag tyckte att tacogratängen var mycket godare än det andra som dem brukar ha, det vill säga potatisgratäng o olika sorter kallskuret mm, men det tyckte inte Martin... :-)

         Sen var det dags för mera tal, o vissa tal var väldigt roliga o uppskattade - i alla fall av Jeannettes o Magnus miner att döma.. :-)

Sååå fina dem e... :-)

O så delades det ut mera priser, o alla killarna i laget samlades på scenen, dem e riktigt många faktiskt :-)


O så blev det en överraskning av Martin o Magnus hahaha... O som verkade väldigt uppskattat hahaha..


Den förste att drabbas av deras påhitt blev lagkompisen Niklas o hans flickvän Linda, dem blev glatt överraskade när vår käre Magnus äntrade scenen utklädd till Roland i Rolandz (Robert Gustavsson) eftersom Niklas e en glädjespridare... :-)
          

Sen var det lille Joakim Fribergs tur att bli glatt överraskad när Martin äntrade scenen utklädd till Stefan i
Lars-Kristerz sjungandes "jag måste ringa Carina" eftersom hans mamma heter Carina :-)
         

Ja, detta var mycket uppskattat :-)

En väldigt rolig kväll måste jag säga :-)

När alla priser var utdelade o alla tal sagda så var det dans, självklart så var Martin lika snygg på dansgolvet som han jämt e :-)
Jag önskar innerligt att jag kunde bugga, hade varit så kul o få svänga dem lurviga med honom.. Men jag står såå gärna bredvid o tittar på :-) han e ju sååå duktig...!

Vi var hemma igen vid kl 02:00 ganska exakt.. Vi var väldigt trötta o barnen sov, så det var bara att krypa ner i sängen o slumra sött :-)

I morgon så e det ganska lugnt på schemat, Jonas ska till dagis o jag o Kasper ska mest hänga hemma :-)
O nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp i morgon bitti...!

Tjing..!

 



Kommentarer
Mixx

Hahahahaha ja herre gud. Ni såg ut att ha kul iallafall :)

2009-11-16 @ 13:19:29
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0