Dagen idag :-)

Då e snart kvällen här o jag sitter i soffan o väntar på en kopp kaffe :-)

I kväll ska vi bege oss ut på en promenad allihopa, ska handla lite inför lördag o så ska jag köpa lite mer present papper, jag håller på o slår in julklappar för glatta livet :-)
Men snart, snart e allt inslaget...!
Blir nervös att jag ska glömma någon, det brukar jag göra hihi..!

Har försökt ta några kort på barnen, Kasper ställer gärna upp på bild o blir väldigt söt men Jonas däremot e inte lika glad i att bli fotograferad hela tiden...
O om han e på humör så ska han göra en massa fula miner på alla kort, o det vill ju inte jag :-(
Men men, några kort har jag i alla fall fått ihop under dagen...

Dem finaste pojkarna i världen :-) O så busar Jonas med Kasper på 3 utav bilderna :-)

            

Jag har ju helt klart dem finaste killarna, eller hur?? :-)

Nu ska vi bege oss ut en sväng, vill handla :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0