Dagen idag..

Då har denna dagen flytt... :-)
         Först ett besök på Öppna förskolan, där fina Martin var med :-) mycket trevligt....

Fina Martin o Kasper i ringen under sångstunden på Öppna förskolan :-)

Sen när vi kom hem så var det dags för lunch. När lunchen var avklarad så kom vännen Jenny hit på lite kaffe innan vi begav oss till frisören :-)
Oj, så läskigt det blev där... Jag fixade till slingorna lite o sen klipptes det en hel del :-/
Lägger självklart in bilder på resultatet... Ni får ursäkta min oerhört glada min på ena bilden :-)
        
Sååå kort, men det blir nog bra när jag vant mig.. :-)
(det e Jonas som tagit korten på mig :-) såå duktig ju)

O så blir det 2 bilder på fina Jonas oxå, han ville oxå visa sitt hår här på bloggen :-)
        
Såå fin han e... Har även lite röd färg i hårbotten hihi...!

O bara 1 timme efter att jag var klar hos frisören så var det dags för ett spinningpass... Jag var dock inte så jätte sugen men men, jag gjorde det i alla fall o jag e nöjd nu efterråt :-)

Nu har Jonas lagt sig o Kasper ska få lite mat o sen e det hans tur att lägga sig.. Blir en lugn kväll, med lite teve-tittande..

Tjing..!

 



Kommentarer
Anonym

MM alla tycker vi olika !!

Ja kläderna fick jag, kanon!!

mm mysiogt med julen med barnen.. mötet är hemligt=) men tack för att du frågar =)!!

hur går allt hemma annars? kram/pernilla

2009-11-25 @ 14:49:59
URL: http://purestrength.blogg.se/
Anki

Jättefint!

Det är dock väldigt ovant att se dig i så kort hår. ;)

Massa kramar

2009-11-25 @ 22:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0