Dagen idag...

Jonas e hemma från dagis idag oxå, han mår inte sådär jätte bra efter vaccinationen igår.. Han har väl ingen feber eller så, men han e väääldigt gnällig, har ju lite ont i kroppen o fryser litegrann... :-)
Nu ska jag egentligen inte skriva så mycket, utan tänkte lägga in lite bilder på mina helt fantastiska grabbar :-)

O såhär pigg e Jonas mellan varven idag :-)

Såå söt o såå gnällig :-)
Inte lätt när kroppen inte mår helt hundra...!

O så har vi lille Kasper :-) men han e desto gladare idag istället.. :-)


En sån himla gullig liten haka Kasper har :-) den blir liksom lite spetsig när han ler :-)
Sötnos där..!

O så tog jag en bild på killarna ihop :-)
Jonas var då lite gladare än på kortet innan...

Fina dem e :-)

Just nu ligger Jonas intill mig i soffan o tittar på Nickelodeon.. Stackarn e allt lite påverkad av vaccinet.. Vid första sprutan så reagerade han inte alls o han brukar iofs inte reagera på vaccinationer i allmänhet, men den här gången så blev det visst så..
O lille Kasper har inte reagerat på vare sig 3 månaders vacinationen eller 5 månaders vaccinationen, det e skönt..

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Martin kommer hem från jobbet, jag e ingen vacker syn för tillfället hahaha.. Det e ju tur att Martin inte gör sånna där spontana hembesök när han jobbar haha, vet inte vad han skulle säga om han såg mig om dagarna :-)
Men jag tycker allt att det e ganska skönt att ta det lite lugnt på dagarna.. På med massor av ytterkläder o mössa när man ska iväg till dagis med Jonas, då e det ju ingen som ser hur man egentligen ser ut haha...

Skönt att slippa vara fräsch jämt :-)

Idag kanske jag ska försöka mig på ett litet pass med Cross-trainern, gillar våra spontana dejter :-)
Jag märker ju skillnad o då e det riktigt roligt....
Ska kolla med fina Erica om hon ska med idag, vore trevligt.. E länge sen vi tränade nu...! Eller 5 dagar sen jag tränade med henne men det känns längre..
Har ju dock varit iväg med Jenny där emellan :-) duktiga vi var...!

Nä, nu drar jag in i värmen :-)

Tjing..!

 



Kommentarer
Eva

Så söta kort på grabbarna.

Tack för kaffet innan.

Kram kram

2009-11-18 @ 21:03:19
URL: http://regeenas.blogg.se/
Mixx

Dom är verkligen fina pojkarna :)

Hahahaha du kan aldrig göra ett kort inlägg :P



Tur att du duscha idag iallafall det började lukta kände jag ;)

Hahhahahaha

2009-11-18 @ 22:52:29
URL: http://mixia.blogg.se/
Irene - mamma till 2

Hahahaha...

2009-11-19 @ 09:18:58
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0