Fredagsmys...

O då var äntligen fredagen här :-)
Sååå skönt med helg, jag älskar när vi alla fyra kan umgås...

Idag har jag o Kasper fikat med Jenny o Malin, mycket trevligt måste jag säga.. Mötte även vännen Marie som var ute med sin dotter Ebba o systersönerna Kim o Markus.. Så kul, e ju inte så ofta som vi hinner umgås..!

O så har jag införskaffat en himla go tunika/klänning :-) Den e toppen skön o sitter riktigt snyggt om jag får säga det själv :-)
Så givetvis måste jag lägga in en bild... Jag fick ta bilden själv för så fort Martin ska ta bilder på mig så ser jag liksom läskig ut på något sätt... :-/
Skumt..!
 
Himla snygg faktiskt.. :-)

I kväll kommer David, hans tjej Therese o lilla Isabelle hit på lite god mat o fredagsmys.. Blir den där goda rätten igen med fläskfilé, bacon i ugn o så ris till :-)
Såååå smaskigt...
Efterråt blir det godis o Idol tittande :-) Vilken härlig fredag...!

O lille Kasper har bytt ut ett ersättningsmål om dagen till mat :-) såå duktig.. Idag blev det spagetti o köttfärssås o han gapade jätte stort redan innan skeden var på väg hahaha... 
Så duktig han e våran lilla prins..!

Nu ska jag surfa vidare :-)

Tjing...! 


Kommentarer
Anki

Snygg!

Va smal du har blivit! =)

Kramar

2009-11-20 @ 19:36:20
Erica

Får bli kort från dopet istället,fick inte till nått bra kort igår.....

2009-11-21 @ 13:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0