Glädje :-)

Ja, oerhörd glädje att få spendera en härlig fredag kväll med min goa familj..
Jonas läser tidningen, Kasper ligger i babygymmet, Martin lagar mat (potatisgratäng med fläskfilé o bacon) o lilla jag sitter i soffan o surfar lite...
Kom hem för en stund sen, e så härligt när det där månads handlandet e klart :-)

O så e det dags för lite bilder igen :-)
Min underbara familj, utan dem vore jag ingenting..!

Mina underbara prinsar....
 

O så fina Martin som lagar mat....


O så lite bilder på fina Kasper när han äter lasagne o blåbärspuré :-)
såååå fin ju....
O såååå lik pappa...





O så en bild på vad mina prinsar gör just nu :-)

E Cartoon Network på teve nu :-)

Kasper har kommit på att han har en röst, så han lyssnar på den väääldigt ofta o väääldigt ljudligt hahaha.. Sötnosen där...
Jonas var i väg en sväng till sin vän Alice förut när vi andra åkte o handlade.. Dem lekte disco :-)

Nu ska jag glida vidare på nätet en stund, innan det e dags att ägna kvällen åt familjen..
Freeedagsmyyyyys...! :-)

              Michis, Jeannette, Jenny o Anki - tack för att ni finns... Ni e underbara..!
              Dem allra bästa tjejerna som finns...!
              Jag älskar er..!

Tjing..!

 



Kommentarer
Erica

Vad glad jag blir att jag är med på din vänlista :(...just kidding!

Antar att du inte hann till spinningen, skrev upp mej på dagar,inte våran obligatoriska Tisdag dock, hade fullt med folk bakom mej så när du går dit på Söndag så kan du vill titta vilka dagar du vill/kan.

Trevlig Helg!

2009-11-27 @ 18:53:46
Anki

Hejsan Vännen!

Du är också underbar!



Nu kan jag faktiskt hålla med om att Kasper är lite lik pappa också. =)

Ringer i morgon.

Kramar

2009-11-27 @ 20:41:17
Mini

Älskar dig oxå!



O jaja... Kasper var väl liiiiiiite lik Martin på korten..



Puss

2009-11-28 @ 12:08:16
Jeannette

Åhhh...jag älskar dig oxå gumman. Ni, hela familjen betyder otroligt mycket för både mig och Magnus.

Hoppas du kvicknat till efter baksmällan.

Puss o Kram

2009-12-01 @ 09:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0