Idag....

Idag har det varit lugnt, förutom att lille Kasper har gnällt en hel del men han e ju förkyld så det e väl inte så konstigt kanske...
På e.m när Jonas kommit hem från dagis så gick han in till grannen o lekte med hennes barnbarn Elise en liten stund för sen kom Jenny hit med lille Olof som hon har några timmar i veckan..
Så tillsammans med dem så gick vi till muséet o lekte lite, Martin o Kasper gick o handlade..
O nu har vi precis kommit hem..
Martin lagar mat som jag beställt :-)
Hemmagjorda biffar med riktig potatismos o egengjord brunsås :-) riktigt smarrigt..!

Har tagit lite kort på grabbarna grus :-) ska bara leta fram kameran så ska jag kasta in några bilder sen, satt o tittade igenom bloggen o insåg att det var riktigt länge sen som jag la in några bilder...

Nu ska jag hjälpa grabbarna i köket :-)

Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0