Inge kul alls...

Kvällen igår var tråkig.. Blev mycket snack - inte positivt..
Jag ska ha sagt en massa saker till några, som jag själv i alla fall inte har något minne av att jag gjort..
Trist när det blir så..
Även morgonen började där kvällen slutade :-(
Känner mig väldigt tom just nu.. Finns inte mycket som jag värderar så mycket som vänskap.. Jag älskar mina vänner o jag bryr mig verkligen om dem..
Därför gör det så ont i mig när jag har sårat mina vänner..!

     För några år sen så pratade jag med min vän Tobias, vi pratade om en gemensam vän Jörgen (Jonas fadder) o på något sätt så misstolkade T mig. Sen hade han berättat för J vad han trodde att jag hade sagt...
J blev väldigt besviken, samtidigt så tyckte han att det var väldigt konstigt att jag skulle ha sagt något sådant, det lät inte som något som jag skulle säga..
Men besviken blev han o han undvek mig i ca 1 vecka..
Det var hemskt, jag mådde jätte dåligt.. Jag ringde hans sambo Susanne några ggr för att höra om hon visste varför han helt plötsligt tagit avstånd från mig..
Men nej, jag fick inget svar.. Hon visste ingenting..!
    Efter ca 1 vecka kom J hem till mig o frågade om vi kunde prata lite :-) JAAAAAA, jag blev såå glad, han ville i alla fall prata med mig...!
Vi satte oss i bilen o han berättade vad T hade sagt.. Då kom tårarna på oss båda, shit allt hade blivit såå fel.. Istället för att vårat samtal som jag o T haft där jag försökte lyfta fram J o berätta hur mycket han hade förändrats till det positiva, så lät det som att jag baktalade honom sååå negativt..
Men vi blev vänner igen, sååå underbart..!

O jag hatar när det blir såhär.. E inge kul alls..!

Nu ska jag o familjen åka o handla lite, så jag får blogga vidare när jag kommer hem igen...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0