Lek & bus idag :-)

Idag tog jag o grabbarna sovmorgon :-)
Jätte skönt..

Sen när vi vaknat o ätit så gick vi en sväng till Öppna förskolan, där träffade vi Erica + barnen o Anne-Sofie + barnen :-) mycket trevligt..
När Öppna förskolan stängde så följde jag o grabbarna med Anne-Sofie o barnen (Alice 4 år o Alfons 5,5 månad) hem, där blev vi allt kvar en stund :-) jätte trevligt...

På vägen hem så plockade jag upp min lillasyster Sabina, så hon följde med oss hem en sväng, sen var det dags för ännu ett spinningpass :-) sååå härligt..
Jag mår riktigt gott i kroppen när jag varit på gymmet.. Vet inte om det ger så mycket resultat längre, men det känns bra o det e väl huvudsaken..!

O så kom vännen Jenny hit en sväng o då blev det lite Idol-tittande... O nu e det bara slutskedet kvar snart...
O så får det bli en tidig sänggång i kväll, blir ju en ganska lång dag i morgon, så lika bra att försöka sova ut..!
Så gott det går i alla fall..

Tack Erica o Anne-Sofie för en jätte trevlig dag.. :-)
Känns så bra i kroppen när Jonas får leka av sig, även ifall han inte e på dagis..

Blev ett ganska tråkigt inlägg idag, men blir desto roligare på söndag när bilderna från lördagen läggs ut :-)
Axvall IFs årsfest - here vi come :-)

Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0