Manikyr, tomteparad & mys....

Ojdå...
Min mys kväll i går slutade inte som jag hade tänkt... :-/
Jag mös med Kasper tills han somnade, sen kom Jonas o Martin hem.. Jag tog mig något glas vin o satte mig i soffan med resten av familjen... :-)
Så ringde telefonen, det var David.. Han ville ha med Martin till bowlingen... Men Martin var inte så sugen, så dem bestämde att jag skulle följa med ut :-)
Hahaha, sagt o gjort... Jag gjorde mig i ordning o så följde jag med David o Therese...
Hm...
Givetvis var det roligt... Jag dansade typ hela kvällen... Ja, tro det eller ej, men jag dansade faktiskt hahaha..

I morse vaknade jag, inte fullt lika pigg o glad som i går. Blev nog lite för mycket Bacardi Breezer ( vet inte hur det stavas haha )
Men jag skulle på manikyr kl 12, så upp o hoppa... :-)
O nue jag hemkommen från manikyren o såhär blev resultatet....

Mycket fint :-)

O nu ska vi bege oss ut, hela stan e full av folk, lite marknader, pulka-backar


Kommentarer
Eva

Jag har läst det nu i 2 dar om din manikyr, ge mig nåt nytt att läsa;)

Hoppas ni mår bra.

Kram kram

2009-12-01 @ 13:24:27
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0