Oj oj oj....

vilken dålig uppdatering av mig, hahaha..!

Som sagt så i fredags så hade vi besök av David, Therese o Isabelle - mycket trevligt.. Vi hann även med ett besök i lekparken :-) O i lördags var vi mest hemma o mös hela familjen..
I söndags var en väldigt lugn dag, Jonas var på kalas hos vännen Ludvig, Martin var på möta ang fotbollen, så jag o Kasper mös med varandra... :-) Hämtade även min lillasyster Sabina o så sov hon över här...!

O så i går så kom vännen Agneta hit o följde Jonas till dagis medan jag hjälpte Sabina en sväng, när hon kom tillbaka så for vi viäg till Vara hela högen o lämnade Sabina i skolan..
När vi kom hem så åt vi lunch o tittade lite på teve o snackade skit.. :-)
Sen rann tiden i väg o helt plötsligt så var det dags att hämta Jonas på dagis o då kom regnet :-) Haha, så Agneta hoppade in i bilen o åkte dit...
Sen var vi ute en sväng på stan... Jag beställde tid hos frisören, så dit ska jag lite senare i dag... :-) spännande..!

O i dag så har Martin ledigt från jobbet, så Jonas e oxå hemma :-)
Så om en liten liten stund så ska vi bege oss till Öppna förskolan, måste ju visa Martin var det e jag brukar hänga när han jobbar..
O så ska Martin försöka få i sig lite influensa vaccin, nu när vi ändå e där i krokarna...!

Nä, nu får jag sluta, nu ska vi bege oss i väg... Ska bli riktigt gott med en kopp kaffe när vi kommer fram :-)

 Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0