Såå härligt...

Idag har varit en riktigt lugn o härlig dag.. Jag fick dessutom lite sovmorgon :-) inte helt fel inte..!
O så var jag o Jonas iväg på stan o handlade lite inför farsdag firandet :-)
Det var mysigt att bara vara han o jag.. O Martin blev glad :-)
Kasper har haft en väldigt lugn dag o mest myst...

O sen på eftermiddagen så drog Martin o barnen iväg till svärfar för att fira honom en stund, så då passade jag på att gå till gymmet... Jag o Cross-trainern blev bästisar för 60 min, såå härligt..!
Kändes riktigt bra efterråt..
Duktig jag e :-)

O nu så har Jonas lagt sig o jag o Martin ska titta lite på Ensam mamma söker..

Igår var vi hos svärmor o Håkan på middag, ett litet firande för att dem gifte sig i somras :-)
Det var väldigt trevligt, vi var en del..
Håkans barn David o Erica var där + Ericas 2 barn Emma o Noel, o så var David + hans tjej Therese o Isabelle o så var det vi fyra.. :-)
Jonas, Isabelle o Emma lekte, fast Emma lekte väl inte så mycket hon e 11 år, men hon läste böcker för dem.. :-)
En jätte trevlig kväll o vi var hemma 23:50, usch så sent..

Nu ska jag in o pussa Jonas godnatt, han ligger o ropar på mig :-)
Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0