Snart e det helg :-)

Idag har Jonas varit på dagis :-) det var även utvecklingssamtal på dagis, e alltid lika kul.. Det blir förstås en del prat om hans tal o så men för övrigt, så e han ju så himla go...
Han har ju väldigt många vänner o e väldigt omtyckt, o det e ju alltid kul att höra... :-)
Talet jobbar dem med, o det går framåt.. Tyvärr så vill han inte alltid när fröken ber honom o då får det vara, blir ju inge kul om han ska bli tvingad till det..!
Jag e lite rädd att hans tal inte ska bli så mycket bättre än vad det e, innan han börjar skolan.. För fastän han har det här problemet med talet så e han ändå väldigt omtyckt, framåt, självsäker o älskar utmaningar osv, men samtidigt så e han väldigt sårbar..
Så jag e lite rädd att han ska bli retad för talet o att han då skulle kunna bli osäker på sig själv o kanske t.o.m tillbakadragen...
Jag kanske har nämnt detta förut, o i så fall så beror det på att jag känner lite rädsla inför detta...
Men men, för mig e han världens bästa kille, o såå fin o duktig i allt han gör..
(svider lite i hjärtat nu när jag pratar om detta...)

O annat som hänt idag....?
Jag, Agneta o Jonas gick till gymmet förut.. Jonas har pratat så länge om att få följa med till gymmet o se vad jag gör där, så idag fick han följa med :-)
Han tyckte det var jätte kul, vi boxades lite... O så sprang han runt lite i aerobicsalen :-)
Blev väl ingen direkt träning kanske, men det kan jag bjuda på, var kul att bara vara där med honom o få leka lite :-)

Nä, nu e det dags för liiite tevetittande innan det e dags för sängen... O i morgon bitti blir det lite umgänge med Jenny o Malin, blir riktigt trevligt :-)

Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0