Söndag..

Dagen idag har varit bra, jag kände mig lite seg när jag vaknade men nu e jag på g..
Martin o jag har städat lite o jag har även gjort en hallon/blåbärs paj :-) som vi ska börja mumsa på alldeles strax :-)
Väntar in svärmor o Håkan, men dem e allt lite sena...
Jonas e på lekparken med Alice o hennes mamma o pappa.. Dem kom o hämtade honom för en stund sen...

Tyvärr så lägger jag inte in några bilder nu, måste gå igenom dem lite.. Men igår var en toppen kväll, o jag hade verkligen jätte kul :-)
O Jonas o Kasper var små änglar igår, så min lillasyster Sandra hade bara myst med barnen hela kvällen, känns så skönt när allting bara flyter på när dem e med barnvakten.. Jag blir så orolig att det ska gå snett på något sätt..
Nu ska jag fika o sen e det dags för gymmet :-) Jag o Cross-trainern ska ha en liten dejt kl 16:00... O vännen Jenny oxå förstås :-)

Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0