Underbara spinning...

Ja, nu e jag verkligen på G :-)
E såå underbart att cykla tills svetten sprutar :-)
Den här veckan e det gymmet 2 ggr o spinningen 1 gång, nästa vecka så blir det 3 st spinningpass o kanske lite gym ifall jag hinner...
Måste passa på nu när Martins fotbollsträning ligger nere i några veckor :-)

O så har jag börjat fundera på vad jag ska ha på mig på årsfesten för fotbollen som e om ca 2 veckor.. Förra året väntade jag Kasper :-)
Tänka sig att det e snart 1 år o 2 månader sen jag blev med Kasper, det gick fort :-)
Haha, lätt o säga nu... Jag sa ju inte sirekt samma sak i typ februari hahaha...

O så blir det en låång promenad med Erica o dem små barnen i morgon bitti o efter det en kaffe på Öppna förskolan, sen hem o äta lite lunch innan det e dags att hämta Jonas på dagis..
Jag var förresten o hämtade Jonas barnbibel idag..
Han blev glad.. 
Ja, jag tycker att det kan vara kul att ha en, men dem delar ut en bibel till 5-åringarna, som faktiskt e lite svår att förklara..
O nog för att den handlar om allt Gud, Jesus, jordens skapelse etc, som den ska.. Så bör dem tänka på att barnen som sagt var e 5 år.. Hur förklarar jag för Jonas vem Gud e?? O måste man nämna Gud i varenda mening??
Ja, det e en bibel men barnen e faktiskt bara 5 år..
Hur som helst, så sa vi att vi ska läsa 1 kapitel varje kväll, så har han i alla fall hört historien sen.. Alla e olika o alla tror olika.. 
Jag tycker att det e en kul historia, men om jag tror på Gud?? 
Nä..!
Jag tror på något men inte honom...

Längtar till torsdag, ska försöka hinna med en sväng till gymmet, jag o Cross-trainer maskinen har verkligen funnit varandra :-) 
O så har jag lovat vännen Erica att följa med på "blingo-party", något sånt i alla fall.. Kommer inte riktigt ihåg vad det hette haha..
Har med kläder att göra i alla fall, haha för jag behöver ju knappast köpa fler kläder... :-)

Nu ska jag ta hand om min äpple/kanel paj :-)
Tänkte att jag o Jonas skulle mysa med det som mellanmål i morgon efter dagis.. Lika bra att fixa det kvällen innan, vet ju inte hur mycket tid jag får över på dagen..
Kasper har ju blivit så himla kelig, han vill ju vara i famnen hela tiden o bara mysa eller leka :-)
vilket e jätte kul men även ganska krävande..!

Dags för pajen nu :-)
Tjing...!


Kommentarer
Mini

Cross-trainer tror jag det heter.. :)

2009-11-04 @ 15:50:14
Irene - mamma till 2

Tack, då var det fixat :-)

2009-11-04 @ 17:44:31
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0